UITGESTELD! MASTERCLASS NEURO SALES
Het menselijk brein en haar geheimen ontrafeld!
Sinds de invoering van de FMRI-scanner in combinatie met de EEG kunnen we veel gedetailleerder dan vroeger rechtstreeks, real time in het brein kijken. Daarom weten we nu veel beter welke processen er in het brein plaatsvinden voor, tijdens en na de aankoop van producten/diensten/services. Dat heeft de kijk op communicatie en sales drastisch veranderd.
Wij geloven niet in het aanleren van truckjes, wel in het begrijpen van de essentie van sales vanuit het oogpunt van neurowetenschap.
Als je begrijpt hoe het brein werkt en hoe deze te beïnvloeden is (zoals bijvoorbeeld bij neuromarketing), kun je het altijd met succes toepassen. Daarom begint deze dag met basiskennis over de werking van het brein. Verder leer je hoe het aankoopproces in het brein verloopt (het KAIT-DR-sales model) en wat dat betekent voor jouw communicatie, productaanbod en customer journey. Vertrouwen, respect en gunning is het resultaat van een biochemisch breinproces.
Je leert hoe dat precies werkt en hoe je het effectief moet toepassen. We geven praktische handvatten en handige tips hoe je in een gesprek, brief of op de website keuzes kunt sturen en beïnvloeden. De werking van de koopknop is de laatste puzzelstuk die je nodig hebt om jouw killer sales pitch te maken!
AANBIEDING € 299,-
De Masterclass biedt Sparkwise normaal aan voor een bedrag van €349,00 omdat jij via All-Connected en Anasha van Tooren met hen in contact bent gekomen doen zij jou dit aanbod!
Met deze informatie ga jij naar huis, de basiskennis van het aankoop proces in het brein en hoe dat te beïnvloeden.
* Basiskennis over de werking van het brein; Waar zijn alle breinen gevoelig voor en hoe kun je dat gebruiken.
* Hoe verloopt het aankoopproces in het brein; Wanneer moet je wat zeggen en welke woorden kun je beter niet gebruiken.
* Customer Journey; Waarom het begin en einde van het proces belangrijker is dan het midden en wat de meeste bedrijven verkeerd doen.
* Vertrouwen, Respect & Gunning; Welke gerichte stappen nodig zijn om vertrouwen te wekken en wanneer verlies je vertrouwen.
* Sturen en beïnvloeden van keuzes; Hoe is het brein te sturen naar de offerte met de hoogste marge i.p.v. de goedkoopste.
* De ‘koopknop’. Hoe werkt deze precies en wat moet je doen om structureel meer omzet te genereren i.p.v. steeds een nee te krijgen.
Voor de brochure klik op deze link
Bookings
Er kunnen geen reserveringen meer worden geplaatst voor dit evenement.
Datum/Tijd
Datum(s) - 11/06/2020
10:00 - 17:00
Wie komt er:
Locatie
Stayokay Dordrecht
Categorieën